Monday, October 26, 2009

ME AND HER

WAH...TAJUK JIWANG NAK MAMPOS...

SUKA ATI AKU LA...Blog AKUUUUU...


Ni buat julung2 kali nya dan seperti janji ku..Aku akan memberi tahu korang2 semua pasal awek aku skunk...

TAK NAK ORANG CAKAP AKU MUNGKIR JANJI, TAK GTAU PASAL DIA... (RUJUK PADA EDISI SEKARANG)

SO..Ni date aku ngan die yang ke berapa aku pun tak tau lah... Sabtu lepas aku & dia g Shah Alam, mula2 g rumah customer aku kat Shah Alam, nk pasang produk. Pas setel kiteorg g Tasik Shah Alam kot, yang dekat ngan PKNS tu. So jalan2 pastu makan nasi yang dia bawak. PAstu ktorg pusing satu taman tu, jauh la jugak. Sakit2 kaki aku ni...

Pastu ktorg balik la..LAm kul 6 lebih kot. So far so good la..Dia memahami yang aku ni ramai peminat.. Heh2..

Pas g Shah Alam ktorg g Putrajaya, tgk tmpt praktikal dia. Adeh, jauh gak la.. Risau lak nk biarkan die g sn naik moto dier tu. Ikutkan ati nk jer anta, tapi aku diam je, kang aku tak smpt nk anta, ssh lak..

Pas setel tu ktorg gerak lagi menuju ke Kajang, dia ngidam nk makan Satay KAjang lak.. Time otw g sn, aku telefon lah Alex dak IS. Last2 dia bz lak...

Sampai sn, nk order, tapi tak leh, sbb tak de org nk ambik order.. Adeh.. LAst2 aku g order kat tmpt dorang bakar Satay. TIme tunggu tu, ALex telefon, nk dtg..

Satay dan hampir sampai, Alex pun sampai, on time betul...Bab makan cepat...

So makan la ktorg satay2 tu dgn penuh nikmat serta berkat...

PAs makan aku anta la dier balik umah dier.. Tak kan anta umah aku lak... KAn?Kan?




Ngeh3....

Sekeping cukup la yer...

KEEP TOGETHER WITH SADNESS AND HAPPINESS

5 comments:

Unknown said...

Asyik me n her....me n someone....xde ayat lain.....

Unknown said...

Asyik me n her....me n someone....xde ayat lain.....

Unknown said...

2013 apa lak ayat yg b nak letak....

systemaut said...

Mai3..

Unknown said...

Syg rindu b.....rindu sgt....

Post a Comment