Sunday, October 11, 2009

Sekarang??

Dh nk habis raya, tapi aku br post blog pasal rayer, biar lah lambat asalkan buat. Dari tak der. Tul tak?

Sekarang bukan pasal raya dah. Even mood raya je lagi, sbb aku still g brayer di umah terbuka kawan2 aku. So? Apa aku nak merepek nih?

1st, pasal aku ngan sue..Alhamdullillah, aku ngan dia ok. As a fren...Best fren. So aku harap, yg jadik awek aku skunk, fahami aku dan percaya kat aku n sue nih.

2nd, aku dh jupe beberapa dak2 tagged yg aku tak penah jupe, cam fen (dah dua kali), Sal dan Daria. Good to c u all dude!

3rd, life aku skunk cam dulu lagi, aku pun tak tau biler nk berubah...Hancushhh...

4th, Aku n si dia yang baru nih, dh msk 4 bulan dah. So far so good. Banyak yang berlaku, yang mengeratkan hubungan ktorg. Syukur. Semoga kami kekal...

5th, Sue lak, semoga pintu hati mu terbuka untuk dak nm F***** tuh.... Bg dier masa n bg diri tu masa gak..Good lUck!!!

Ok, done..Someday when it come, i will story about the new girl in my life. Someday it will come. JUST WAIT...

0 comments:

Post a Comment